Friday 6 November 2009

JEMPUTAN KE MAJLIS PERKAHWINAN MIERA & ZUL


Assalamualaikum....
Sebelum saya sampaikan pengumuman penting ni, saya nk minta maaf sangat pada korang kalau saya de wat salah sepanjang perkenalan kita di UPSI. Saya nak minta maaf jugak sebab xdapat jemput kawan-kawan semua secara rasmi, hanya melalui blog ni jer atas sebab-sebab tertentu yang mmg xdapat nk dielakkan...
pengumuman dari saya ialah....
Dsini saya ingin menjemput semua rakan-rakan Kemahiran Hidup 2nd Batch 06/07 UPSI hadir ke majlis perkahwinan Nor Munirah dengan Zul pada 26 Disember 2009. Kehadiran rakan-rakan amat saya hargai dan pasti akan memeriahkan lagi majlis tersebut kelak...harap semua dapat datang ye...ohye...lupa plak...jangan lupa doakan kebahagiaan saya dengan Zul dalam kehidupan perkahwinan kelak yer...amiinn...

No comments: